header image banner

Najčastejšie otázky

Formuláre na budúci rok

Môžem si už teraz objednať termínové formuláre na budúci rok?

Formuláre na nový rok budú v predaji od septembra. S objednávkami, prosíme, počkajte, až bude tovar doplnený na náš e-shop. Skoršie objednávky nemožu byť expedované skôr ako v tomto termíne.

Registrácia do klubu

Akým spôsobom sa môžem zaregistrovať do klubu ADK?

Prihlásiť sa do klubu je možné prostredníctvom on-line formulára alebo vyplnením registračnej kartičky, ktorá je súčasťou každého zakúpeného Plánovacieho systému. Túto registračnú kartičku Vám na požiadanie taktiež radi poskytneme na našej predajni.

Príde mi klubová kartička?

Zľavových kariet je v súčasnej dobe obrovské množstvo. Preto Vás nosenia ďalších z nich ušetríme. U nás stačí pri nákupe uviesť meno a my si Vás už dohľadáme.

Akým spôsobom môžem uplatniť zľavu člena klubu?

Pokiaľ ste členom klubu stačí uvádzať pri objednávke Vaše meno a adresu, na ktorú ste sa registroval/a. Zľava Vám bude automaticky poskytnutá počas spracovania objednávky do systému (v e-shope sa žiaľ nezobrazuje). Pri nákupe osobne na predajni stačí pred platením uviesť, že ste členom klubu a podľa mena si Vás už dohľadáme.

Zľavy

Aké zľavové karty akceptujete a kde ich môžem použiť?

  • SPHERE CARD (+ VIP) – akceptujeme len v našej predajni (Bratislava )
  • EGO CARD - akceptujeme len v našej predajni (Bratislava )
  • ISIC - akceptujeme len v našej predajni (Bratislava )

Aká je výška klubovej zľavy, SPHERE CARD, EGO CARD a ISIC?

  • Ako člen klubu máte zľavu 10% na kompletné sady formulárov a 5% na celý ostatný sortiment.
  • Študenti s platným preukazom ISIC majú zľavu 50% na diáre XDK a 10% na celý ostatný sortiment.
  • Majitelia karty EGO CARD a SPHERE CARD majú 10% zľavu na celý sortiment, SPHERE CARD VIP potom 20% na celý sortiment.
  • Zľava sa však nevzťahuje na akciový tovar.

Objednávanie a dodanie tovaru

Čo presne obsahuje expedičný poplatok a kedy je zdarma?

Expedičný poplatok obsahuje poštovné a balné. Zdarma je k nákupu kompletných sad formulárov a pri objednávke nad 166 € vr. DPH.

Uplatňujem si akciu z Vášho newsletteru, kde je uvedené poštovné zdarma, ale v objednávke na e-shope sa mi stále zobrazuje expedičný poplatok. Bude mi poštovné odpočítané?

Áno, samozrejme. Expedičný poplatok bude odpočítaný pri spracovaní objednávky do nášho systému. Žiaľ, v e-shope sa daná akcia obvykle nezobrazuje.

Tovar potrebujem súrne, aký je najrýchlejší spôsob dodania?

Najrýchlejšia kombinácia spôsobu platby a dodania je na dobierku prepravnou službou. Pri platbe dobierkou nedochádza k zdržaniu ako u zálohových faktúr, kedy sa čaká na pripísanie peňazí na náš účet. Prepravná služba má na doručenie 1 až 3 pracovné dni.

Kedy a kde si môžem objednávku prevziať v prípade osobného odberu?

Osobný odber je možné zvoliť buď na predajni – Moskovská 29, Bratislava alebo prostredníctvom siete Zásielkovňa.
O možnostiach prevzatia tovaru na našej predajni budete informovaný obratom, ako náhle bude objednávka spracovaná a overená dostupnosť tovaru. V prípade Zásielkovne Vám bude informácia o uložení zásielky doručená SMS správou a e-mailom.

Môžem si objednávku prísť prevziať skôr ako mi príde e-mail k prevzatiu?

Objednávku, prosíme, nechoďte skôr preberať. Tovar nemusí byť včas pripravený. Pokiaľ od objednávky ubehlo viacej času a Vám stále neprišla výzva k prevzatiu neváhajte nás kontaktovať e-mailom na adk@grada.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 556 45 159.

Objednávku si nestihnem prevziať v rámci štandardnej lehoty, je možné rezerváciu predĺžiť?

Samozrejme, kontaktujte nás e-mailom na adk@grada.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 556 45 159. Budeme sa Vám snažiť vyjsť v ústrety. V prípade Zásielkovne je možné predĺženie lehoty cez webové stránky www.zasielkovna.sk.

Reklamácia, výmena tovaru

Ako mám postupovať, pokiaľ som objednal/a iný formát diára / náplní alebo by som rád/a vymenil/a objednaný tovar za niečo iné?

Tovar na výmenu spolu s kópiou faktúry a sprievodným listom zašlite späť na adresu Grada Slovakia s.r.o., Moskovská 29, 811 08  Bratislava. Ihneď ako tovar dostaneme, bude odovzdaný k posúdeniu na reklamačné oddelenie, kde Vám následne bude vystavený dobropis a vrátené peniaze (do sprievodného listu, prosíme, nezabudnite uviesť číslo účtu). Zároveň je potrebné uskutočniť novú objednávku na správny tovar cez e-shop alebo prostredníctvom e-mailu na adk@grada.sk, prípadne svoju požiadavku na výmenu tovaru uveďte v sprievodnom liste.

Pred chvíľou som odoslal/a objednávku, ale rád/a by som zmenil/a zadané údaje / objednaný tovar, mám poslať objednávku znovu?

Objednávku, prosíme, ďalšiu už nezasielajte, v našom systéme by bola vedená duplicitne a tovar by Vám tak mohol doraziť 2x. Pokiaľ si prajete v objednávke čokoľvek opraviť, kontaktujte nás e-mailom na adk@grada.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 556 45 159.

Mám uskutočniť novú objednávku, pokiaľ mi tovar stále nedorazil?

Objednávku opakovane nezadávajte. Najprv si, prosíme, overte, v prípade zálohovej faktúry, či bola skutočne uhradená. Pokiaľ ste zvolili ako prepravcu Slovenskú poštu, počítajte s uvedenou lehotou dodania 7 až 10 pracovných dní. Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na adk@grada.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 556 45 159.

Poskytujete tiež možnosť pozáručnej opravy tovaru?

Áno, naše výrobky je možné u nás nechať aj po dobe záruky opraviť. Prípady sa riešia individuálne, preto nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adk@grada.sk alebo telefonicky na čísle +421 2 556 45 159.